Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania
- Niestety nie możemy anulować ani zmienić zamówienia po dokonaniu płatności, ponieważ przygotowanie rozpoczyna się natychmiast. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, prosimy o jak najszybszy kontakt za pośrednictwem czatu na żywo (w prawym dolnym rogu) lub poczty elektronicznej [email protected] – jeśli zdążymy, pomożemy. Jeśli paczka została już wysłana, możesz ją zwrócić po otrzymaniu.
- Sprawdź link do śledzenia przesyłki w wiadomości e-mail. Jeśli paczka nie zostanie oznaczona jako dostarczona w ciągu 5 dni roboczych od wysyłki, skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu na żywo 💬 (w prawym dolnym rogu).
- Jeżeli wprowadziłeś swoje dane niepoprawnie, skontaktuj się z nami 💬 na czacie na żywo, klikając w prawym dolnym rogu ekranu.
- Jak tylko otrzymamy Twoją płatność, wyślemy potwierdzenie zamówienia na e-mail. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź foldery z promocjami lub spamem. Jeżeli nadal nie znalazłeś wiadomości, skontaktuj się z nami 💬 na czacie na żywo (po prawej stronie ekranu, na dole).
- Aby sfinalizować zamówienie, jego wartość musi wynosić co najmniej 65,00 zł. Upewnij się, że łączna wartość zamówienia nie jest niższa. Sprawdź również, czy wszystkie dane zamówienia są poprawnie wypełnione i czy nie ma pustych pól.
- Jeżeli otrzymana przesyłka nie odpowiada Twojemu zamówieniu, skontaktuj się z nami 💬 Live chat (po prawej stronie, na dole).