Dostawa i zwroty
Dostawa i zwroty
- Sprawdź link do śledzenia przesyłki w wiadomości e-mail. Jeśli paczka nie zostanie oznaczona jako dostarczona w ciągu 3 dni roboczych od wysyłki, skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu na żywo 💬 (w prawym dolnym rogu).
- Zamówienia są dostarczane w ciągu 3–5 dni roboczych od wysyłki. Zazwyczaj wysyłamy tego samego lub następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności. Dostawy realizowane są wyłącznie w dni robocze.
- Przy zamówieniach od 199,00 zł – dostawa GRATIS.
Przy zamówieniach do 199,00 zł obowiązuje dodatkowa opłata za dostawę – od 12,99 zł do 13,99 zł.Więcej informacji znajdziesz TUTAJ - Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia przesyłki i linkiem. Jeśli nie widzisz tej wiadomości, sprawdź foldery z promocjami lub spamem.
- Jeśli przesyłka zostanie zwrócona z powodu nieodebrania lub nieprawidłowych danych, skontaktujemy się z Tobą za pośrednictwem poczty elektronicznej. Aby ponownie wysłać przesyłkę, skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu na żywo 💬 (w prawym dolnym rogu) – będziesz musiał pokryć koszty ponownej wysyłki.
- Tak, produkty można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od ich otrzymania, jeśli nie są uszkodzone i znajdują się w oryginalnym opakowaniu. Produkty spożywcze nie podlegają zwrotom (zgodnie z polskim prawem).
- 1. Skontaktuj się z nami poprzez 💬 czat na żywo (prawy dolny róg) lub telefonicznie pod numerem +48 73 208 33 56 – potwierdzimy, czy produkt kwalifikuje się do zwrotu.2. Po potwierdzeniu zwrotu produktu przekażemy Ci instrukcje, jak możesz postąpić dalej.