FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jak często uzupełniamy produkt?

Uzupełnienia produktów występują kilka razy w tygodniu.

Produkt, którego szukam, nie jest dostępny, kiedy go otrzymacie?

Pożądany produkt może pojawić się w magazynie już z kolejnym uzupełnieniem. Zalecamy podanie adresu e-mail na stronie produktu. Zostaniesz powiadomiony, gdy tylko produkt będzie ponownie dostępny w magazynie.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Tutaj możesz sprawdzić status swojego zamówienia.

Co mam zrobić, jeśli brakuje produktu(-ów) w moim zamówieniu?

W przypadku otrzymania przesyłki niezgodnej z zamówieniem, prosimy o kontakt mailowy ups@candypop.pl lub telefoniczny +48 22 103 40 93 (I-V od 09:00 do 17:00).

Jak długo trwa dostawa towaru?

Produkty są zazwyczaj dostarczane w ciągu 1-3 dni roboczych. W okresie kwarantanny dostawa przesyłek może być opóźniona do 5 dni (ze względu na obciążenie maszyn pocztowych).

Czy dostarczacie towary za granicę?

Tak, możemy dostarczyć również za granicę, w sprawie takiego zamówienia prosimy o kontakt na

ups@candypop.pl lub telefonicznie +48 22 103 40 93

Czy ceny produktów w sklepie stacjonarnym i internetowym są takie same?

Ceny są takie same we wszystkich sklepach fizycznych i sklepach internetowych.

Czy mogę zapłacić za zakupy kurierowi?

Nie ma takiej możliwości. Za zamówienie należy zapłacić za pomocą bankowości elektronicznej lub przelewu bankowego.

Podałem błędnie moje dane kontaktowe/dostawy podczas składania zamówienia, do kogo mam się zwrócić?

Napisz list na ups@candypop.pl lub zadzwoń +48 22 103 40 93

Jak mogę otrzymać fakturę?

Wpisz numer zamówienia i szczegóły na adres e-mail ups@candypop.pl

Chcę wykonać większe zamówienie dla firmy. Do kogo mam się zwrócić?

Będziemy czekać na Twój list pod adresem justinas@candypop.lt

Czy można dodać do koszyka już zrealizowane zamówienie?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Czy można wykorzystać 2 bony podarunkowe lub kody rabatowe do jednego zakupu?

Przy każdym zakupie ważny jest tylko jeden bon podarunkowy lub kod rabatowy.

Czy mogę zapłacić za zamówienie jednej osobie, a zamówienie będzie dostarczone dla innej?

Tak. Ważne jest, aby w szczegółach dostawy dodać numer telefonu kontaktowego osoby, do której dostarczane jest zamówienie.

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak. Aby anulować zamówienie, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. tel. +48 22 103 40 93 lub na adres e-mail ups@candypop.pl. Nie zapomnij podać numeru swojego zamówienia.

Jak i kiedy otrzymam bon podarunkowy? Gdzie mogę go wykorzystać?

Bon podarunkowy otrzymasz natychmiast po opłaceniu zamówienia na adres e-mail podany w zamówieniu. Bony podarunkowe zakupione w sklepie internetowym są ważne tylko w sklepie internetowym.