Najczęściej zadawane pytania
Jak często uzupełniamy produkt?
Uzupełnienia produktów występują kilka razy w tygodniu.
Produkt, którego szukam, nie jest dostępny, kiedy go otrzymacie?
Pożądany produkt może pojawić się w magazynie już z kolejnym uzupełnieniem. Zalecamy podanie adresu e-mail na stronie produktu. Zostaniesz powiadomiony, gdy tylko produkt będzie ponownie dostępny w magazynie.
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Tutaj możesz sprawdzić status swojego zamówienia.
Co mam zrobić, jeśli brakuje produktu(-ów) w moim zamówieniu?
W przypadku otrzymania przesyłki niezgodnej z zamówieniem, prosimy o kontakt mailowy [email protected] lub telefoniczny +48 73 208 33 56 (pn-pt od 08:00 do 11:00 oraz od 12:00 do 16:00 w dni powszednie).
Jak długo trwa dostawa towaru?
Produkty są zazwyczaj dostarczane w ciągu 1-3 dni roboczych.
Czy dostarczacie towary za granicę?
Tak, możemy dostarczyć również za granicę, w sprawie takiego zamówienia prosimy o kontakt na [email protected] lub telefonicznie +48 73 208 33 56
Czy ceny produktów w sklepie stacjonarnym i internetowym są takie same?
Ceny są takie same we wszystkich sklepach fizycznych i sklepach internetowych.
Czy mogę zapłacić za zakupy kurierowi?
Tak, można zapłacić kurierowi gotówką przy odbiorze.
Podałem błędnie moje dane kontaktowe/dostawy podczas składania zamówienia, do kogo mam się zwrócić?
Napisz list na [email protected] lub zadzwoń +48 73 208 33 56
Jak mogę otrzymać fakturę?
Wpisz numer zamówienia i szczegóły na adres e-mail [email protected]
Chcę wykonać większe zamówienie dla firmy. Do kogo mam się zwrócić?
Będziemy czekać na Twój list pod adresem [email protected]
Czy można dodać do koszyka już zrealizowane zamówienie?
Niestety nie ma takiej możliwości.
Czy można wykorzystać 2 bony podarunkowe lub kody rabatowe do jednego zakupu?
Przy każdym zakupie ważny jest tylko jeden bon podarunkowy lub kod rabatowy.
Czy mogę zapłacić za zamówienie jednej osobie, a zamówienie będzie dostarczone dla innej?
Tak. Ważne jest, aby w szczegółach dostawy dodać numer telefonu kontaktowego osoby, do której dostarczane jest zamówienie.
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak. Aby anulować zamówienie, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. tel. +48 73 208 33 56 lub na adres e-mail [email protected]. Nie zapomnij podać numeru swojego zamówienia.
Jak i kiedy otrzymam bon podarunkowy? Gdzie mogę go wykorzystać?
Bon podarunkowy otrzymasz natychmiast po opłaceniu zamówienia na adres e-mail podany w zamówieniu. Bony podarunkowe zakupione w sklepie internetowym są ważne tylko w sklepie internetowym.