FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jak często uzupełniamy produkt?

Uzupełnienia produktów występują kilka razy w tygodniu.

Produkt, którego szukam, nie jest dostępny, kiedy go otrzymacie?

Pożądany produkt może pojawić się w magazynie już z kolejnym uzupełnieniem. Zalecamy podanie adresu e-mail na stronie produktu. Zostaniesz powiadomiony, gdy tylko produkt będzie ponownie dostępny w magazynie.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Tutaj możesz sprawdzić status swojego zamówienia.

Co mam zrobić, jeśli brakuje produktu(-ów) w moim zamówieniu?

W przypadku otrzymania przesyłki niezgodnej z zamówieniem, prosimy o kontakt mailowy [email protected] lub telefoniczny +48 73 208 33 56  (pn-pt od 08:00 do 11:00 oraz od 12:00 do 16:00 w dni powszednie).

Jak długo trwa dostawa towaru?

Produkty są zazwyczaj dostarczane w ciągu 1-3 dni roboczych.

Czy dostarczacie towary za granicę?

Tak, możemy dostarczyć również za granicę, w sprawie takiego zamówienia prosimy o kontakt na [email protected] lub telefonicznie +48 73 208 33 56 

Czy ceny produktów w sklepie stacjonarnym i internetowym są takie same?

Ceny są takie same we wszystkich sklepach fizycznych i sklepach internetowych.

Czy mogę zapłacić za zakupy kurierowi?

Tak, można zapłacić kurierowi gotówką przy odbiorze.

Podałem błędnie moje dane kontaktowe/dostawy podczas składania zamówienia, do kogo mam się zwrócić?

Napisz list na [email protected] lub zadzwoń +48 73 208 33 56 

Jak mogę otrzymać fakturę?

Wpisz numer zamówienia i szczegóły na adres e-mail [email protected]

Chcę wykonać większe zamówienie dla firmy. Do kogo mam się zwrócić?

Będziemy czekać na Twój list pod adresem

Czy można dodać do koszyka już zrealizowane zamówienie?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Czy można wykorzystać 2 bony podarunkowe lub kody rabatowe do jednego zakupu?

Przy każdym zakupie ważny jest tylko jeden bon podarunkowy lub kod rabatowy.

Czy mogę zapłacić za zamówienie jednej osobie, a zamówienie będzie dostarczone dla innej?

Tak. Ważne jest, aby w szczegółach dostawy dodać numer telefonu kontaktowego osoby, do której dostarczane jest zamówienie.

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak. Aby anulować zamówienie, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. tel. +48 73 208 33 56  lub na adres e-mail [email protected]. Nie zapomnij podać numeru swojego zamówienia.

Jak i kiedy otrzymam bon podarunkowy? Gdzie mogę go wykorzystać?

Bon podarunkowy otrzymasz natychmiast po opłaceniu zamówienia na adres e-mail podany w zamówieniu. Bony podarunkowe zakupione w sklepie internetowym są ważne tylko w sklepie internetowym.