Najczęściej zadawane pytania
Kategoria
Często zadawane pytania
- Niestety nie możemy anulować ani zmienić zamówienia po dokonaniu płatności, ponieważ przygotowanie rozpoczyna się natychmiast. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, prosimy o jak najszybszy kontakt za pośrednictwem czatu na żywo (w prawym dolnym rogu) lub poczty elektronicznej [email protected] – jeśli zdążymy, pomożemy. Jeśli paczka została już wysłana, możesz ją zwrócić po otrzymaniu.
- Sprawdź link do śledzenia przesyłki w wiadomości e-mail. Jeśli paczka nie zostanie oznaczona jako dostarczona w ciągu 5 dni roboczych od wysyłki, skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu na żywo 💬 (w prawym dolnym rogu).
- Jak tylko otrzymamy Twoją płatność, wyślemy potwierdzenie zamówienia na e-mail. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź foldery z promocjami lub spamem. Jeżeli nadal nie znalazłeś wiadomości, skontaktuj się z nami 💬 na czacie na żywo (po prawej stronie ekranu, na dole).
- Jeżeli otrzymana przesyłka nie odpowiada Twojemu zamówieniu, skontaktuj się z nami 💬 Live chat (po prawej stronie, na dole).
- Bardzo przepraszamy za niedogodności! Skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu na żywo (w prawym dolnym rogu) lub poczty elektronicznej w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zamówienia i dołącz zdjęcie uszkodzonego produktu – postaramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem.
- Jeśli nie jesteś zadowolony z jakości dostarczonych produktów łatwo psujących się, takich jak artykuły spożywcze i napoje o krótkim terminie przydatności, w tym produkty wymagające przechowywania w lodówce zgodnie z temperaturą określoną przez producenta, musisz skontaktować się z nami nie później niż 72 godziny od dostawy towaru. W przypadku zgłoszenia złej jakości produktu konieczne jest dostarczenie zdjęcia otrzymanego wadliwego produktu.
- Zaznacz opcję „Zakup jako firma” w danych zamówienia, wpisz dane firmy, a faktura zostanie automatycznie wygenerowana na Twoim koncie. Możesz ją wydrukować w dowolnym momencie.