Najczęściej zadawane pytania
Kategoria
Najczęściej zadawane pytania
- Nie ma możliwości dodania dodatkowych produktów do zamówienia, które zostało już złożone.
- Jeśli nie otrzymałeś przesyłki w określonym czasie dostawy, napisz do nas na adres [email protected] lub zadzwoń pod numer +48 73 208 33 56 (od poniedziałku do piątku, od 08:00 do 16:00).
- Jeśli złożyłeś zamówienie, ale nie otrzymałeś potwierdzenia e-mail, skontaktuj się z nami na [email protected], używając adresu e-mail podanego w zamówieniu, lub zadzwoń pod numer +48 73 208 33 56 (od poniedziałku do piątku, od 08:00 do 16:00).
- Jeśli otrzymana przesyłka nie zgadza się z zamówieniem, skontaktuj się z nami wysyajc e-mail na adres [email protected] lub telefonicznie pod numerem +48 73 208 33 56 (od poniedziałku do piątku, od 08:00 do 16:00).
- Jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę lub jej część, napisz do nas na adres [email protected] lub zadzwoń pod numer +48 73 208 33 56 (od poniedziałku do piątku, od 08:00 do 16:00). Pamiętaj, aby przesłać nam zdjęcie uszkodzonej przesyłki i produktów.
- Jeśli nie jesteś zadowolony z jakości dostarczonych produktów łatwo psujących się, takich jak artykuły spożywcze i napoje o krótkim terminie przydatności, w tym produkty wymagające przechowywania w lodówce zgodnie z temperaturą określoną przez producenta, musisz skontaktować się z nami nie później niż 72 godziny od dostawy towaru. W przypadku zgłoszenia złej jakości produktu konieczne jest dostarczenie zdjęcia otrzymanego wadliwego produktu.
- Zaznacz opcję „Zakup jako firma” w danych zamówienia, wpisz dane firmy, a faktura zostanie automatycznie wygenerowana na Twoim koncie. Możesz ją wydrukować w dowolnym momencie.