Produkty wadliwe i braki w przesyłkach
Produkty wadliwe i braki w przesyłkach
- Jeżeli otrzymana przesyłka nie odpowiada Twojemu zamówieniu, skontaktuj się z nami 💬 Live chat (po prawej stronie, na dole).
- Bardzo przepraszamy za niedogodności! Skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu na żywo (w prawym dolnym rogu) lub poczty elektronicznej w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zamówienia i dołącz zdjęcie uszkodzonego produktu – postaramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem.
- Jeśli nie jesteś zadowolony z jakości dostarczonych produktów łatwo psujących się, takich jak artykuły spożywcze i napoje o krótkim terminie przydatności, w tym produkty wymagające przechowywania w lodówce zgodnie z temperaturą określoną przez producenta, musisz skontaktować się z nami nie później niż 72 godziny od dostawy towaru. W przypadku zgłoszenia złej jakości produktu konieczne jest dostarczenie zdjęcia otrzymanego wadliwego produktu.