Produkty wadliwe i braki w przesyłkach
Produkty wadliwe i braki w przesyłkach
- Jeśli otrzymana przesyłka nie zgadza się z zamówieniem, skontaktuj się z nami wysyajc e-mail na adres [email protected] lub telefonicznie pod numerem +48 73 208 33 56 (od poniedziałku do piątku, od 08:00 do 16:00).
- Jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę lub jej część, napisz do nas na adres [email protected] lub zadzwoń pod numer +48 73 208 33 56 (od poniedziałku do piątku, od 08:00 do 16:00). Pamiętaj, aby przesłać nam zdjęcie uszkodzonej przesyłki i produktów.
- Jeśli nie jesteś zadowolony z jakości dostarczonych produktów łatwo psujących się, takich jak artykuły spożywcze i napoje o krótkim terminie przydatności, w tym produkty wymagające przechowywania w lodówce zgodnie z temperaturą określoną przez producenta, musisz skontaktować się z nami nie później niż 72 godziny od dostawy towaru. W przypadku zgłoszenia złej jakości produktu konieczne jest dostarczenie zdjęcia otrzymanego wadliwego produktu.